Welcome to Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe Nijsten - WaarBenJij.nu Welcome to Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Myrthe Nijsten - WaarBenJij.nu

Welcome to Bangkok!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Zo, hier ben ik dan! Een reis waar ik me niet lang op heb kunnen voorbereiden. Een reis waar totdat ik gister op het vliegveld afscheid moest gaan nemen niet besefte. Een reis, beter gezegd, een avontuur dat ik nooit ga vergeten!
Na helaas een uur vertraging kon ik gisteravond om half 7 savonds keurig vertrekken vanuit Amsterdam. Ondanks mijn vliegangst voelde ik me al snel comfortabel en keek ik erg uit naar het leuke gedeelte van de vlucht... Eten en films kijken. Helaas zat dat laatste de eerste paar uur er niet in i.v.m. een storing in een gedeelte van het vliegtuig. Een aantal uren vlogen voorbij en na de turbelentie kon ik heerlijk genieten van ja eindelijk... de films! Gelukkig viel ik niet in slaap na een half uur film te hebben gekeken :)
Veilig aangekomen in Bangkok was de eerste uitdaging de douane. Ik kreeg een hele ondervraging wat ik hier kwam doen en wie ik was. Best spannend want kreeg meteen de gedachten: DALIJK MAG IK HET LAND NIET IN! Gelukkig na wat vriendelijk gekeken te hebben vond hij het oke dat ik als student hier kwam en mocht ik doorlopen. Door het personeel van het hotel werd ik na wat gezoek keurig naar mijn taxi gebracht en naar mijn hotel gereden. Jeetje wat een mega stad, mega gebouwen, benauwdheid, drukte en harde geluiden. De taxichauffeur vond het maar al te interessant om mij tot 10 te laten tellen in het thais en dank u wel en hallo te leren. Hij was maar aan het lachen en vond het volgens mij erg grappig hoe hard ik mijn best deed om die moeilijke klemtonen uit te spreken! Ook erg apart dat er achter in de taxi een mega sticker is geplakt welk soort seksuele handelingen je allemaal niet mag verrichten achter in de taxi...
Eenmaal aangekomen bij het hotel werd ik hier vriendelijk ontvangen en kreeg ik zelfs al een kleine rondleiding.
Nu zit ik op mijn bed te genieten van de lieve kadootjes en brieven die ik nog heb meegekregen. Ergens ook nog wel erg moeilijk dat ver weg zijn van huis! Ik ga maar eens mijn koffer uitpakken en een stukje door de stad lopen en eventueel een hapje eten.

Liefs en tot gauw!


  • 14 Februari 2015 - 09:22

    Tineke:

    Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen.
    Nu genieten van alles wat op je pad komt.
    Dikke knuffel vanuit Spaubeek.
    Die voor haar doen is al vroeg op is op zaterdag maar de kindjes hebben hier geslapen.
    xxx

  • 14 Februari 2015 - 10:10

    Carmen Kuijer:

    Ik ben zo trots op jou lieve Myrthe!
    Je gaat een geweldige tijd beleven, al is het nu even héél erg wennen.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Februari 2015 - 10:57

    Vera Vanes:

    Hoi Myrthe,

    Ja, je bent veilig aangekomen. Ik durf te wedden dat je nu slaapt.
    Happy Valentine's Day.
    Knuffels oet Baek....xxxx

  • 14 Februari 2015 - 12:19

    Thera V.d.Linden-Bovens:

    Hoi Myrthe,
    De reis heb je achter de rug en nu gaan genieten.
    Succes en een dikke knuffel van Tante Thera.

  • 14 Februari 2015 - 19:46

    Els Senden:

    Lieve Myrthe,
    De eerste horde heb je genomen! jij zult de eindstreep glansrijk halen. Leuk dat we je kunnen volgen op het blog. XXX ELS

  • 17 Februari 2015 - 17:07

    Emile Vanes:

    Hallo Myrthe,

    Fijn dat je goed en veilig bent aangekomen.
    Ja,het is niet naast de deur.
    Leuk dat wij je kunnen volgen en zien wat je allemaal meemaakt en uitspookt.
    Ik zal dan ook regelmatig je"Myrthe waar ben je" raadplegen.
    Succes en tot weder"horen"

    Opa Vanes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 14 Feb. 2015
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 3381

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 06 Augustus 2015

Welcome to Bangkok

Landen bezocht: